fredag 24. juni 2011

Bytte handel :)

Bytte handel kjolene!



 Denne fantastiske, herlige, kan brukes hver dag kjolen, fikk jeg av min kjære sy veileder Shamu :)
Da jeg forelsket meg i denne kjolen, måtte jeg stoppe henne i å selge den til noen andre, og hva gjør en fattig alenemor i en slik situasjon?? Jo, hun inngår en bytte handel!! 
Så mot at jeg skulle få denne herligheten, måtte jeg sy en kjole i retur. 

Jeg + Shamu + min søster Ingvild med familier skal til Spania i sommer
 og lot meg da inspirere litt av det.... Her ser dere resultatet av den :


Jeg og Shamu elsker elsker elsker å danse, så det var et must at det var et rikelig vidt danse kjørt. Å ingen full uten tull ;) haha... som det er da plasert på kjørte kanten og ved brystet. Svart virker slankene for en hver person og det gleder jo de fleste ;)
Det er ingen hemmlighet at Anita,Shamu, elsker farger, så noen lekne puffarmer og "smekke" med blomstrer vekker glede og lek ;)


Se så fin fin fin !! 
Gleder meg til å se deg sving i denne på de Hotte utestedene i Puerto Banus i sommer !


Enjoy it Honey!!! Og Takk takk takk ;)

5 kommentarer:

  1. Jeg elsker kjolen kjæreste Gryerten min! Den er FANTASTISK!! Tusen takk og hei og hå! Jeg skal strååååle på dansegulvet. Just Wait! :-)))

    SvarSlett
  2. Nydelig snuppa!!! Superflink du har blitt!! :-)

    SvarSlett
  3. Takk takk :) veldig gøy :) Weeee :)

    SvarSlett
  4. Åh, kjolen du har laget til Shamu'en råkker! Elsker ermene og spesielt skjørtet!

    SvarSlett
  5. Så koselig å hørre ;) og veldig gøy å få kommentarer :) meget smigrende ;)

    SvarSlett