tirsdag 20. desember 2011

Bedagelig kjole :)




`Daily Comfy´ 

Denne kjolen bestilte min herlige og sprudlende collega Tove av meg.
 Hun hadde en nydelig fest kjole i et lettere stoff som satt på henne som et skudd,
 og nå ville hun ha en mer bedagelig kjole til mer hverdags bruk
 som også kunne brukes på litt mer kaldere dager :) 
Jeg tok utgangspunkt fra fest kjolen hennes og her ser dere resultatet :)


Kjolen er sydd i grå og sort jearsy. 
Etter en del prøving og feiling, ble det et vellykket resultat :)
Kjolen ble både comfy og vell-sittende ;) 
Her har Tove fått vist frem kjolens potensial med små pen sko  og nylon, 
og med  støvletter og sjal. 
Hun ser strålende bra ut spør du meg ;)


Jeg ønsker henne mange gode og bedaglige opplevelser i denne kjolen :)

God Jul og Godt Nytt År !!


1 kommentar: